پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4698
-
الف
+

آغاز تصویربرداری سریال «نفوذ» در اردیبهشت

تصویربرداری فاز دو سریال «نفوذ» از اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد

تصویربرداری فاز دوم سریال «نفوذ» از اردیبهشت ماه در شمال کشور و لوکیشن داخلی سایت کبکان آغاز خواهد شد. 

به گزارش آی‌فیلم به نقل از خبرگزاری فارس، «محسن علی اکبری» تهیه کننده سریال «نفوذ» به کارگردانی جواد شمقدری،‌ گفت: تصویربرداری فاز دو سریال «نفوذ» از اردیبهشت ماه در شمال کشور و لوکیشن داخلی سایت کبکان آغاز خواهد شد و این روزها مراحل پایانی پیش تولید و بازنگری در متن سریال را در دست اجرا داریم. همچنین مدت زمان تصویربرداری این سریال ۴۰ قسمتی چهار ماه پیش بینی شده است. 

وی با اشاره به بازیگران جدیدی که در این سریال حضور خواهند داشت، افزود: تعدادی بازیگر مشترک با فاز اول داریم و تعدادی هم بازیگر خارجی برای بازی در لوکیشن سایت کبکان خواهیم داشت که با بازیگران فاز قبلی متفاوت هستند. 

تهیه کننده سریال «نفوذ» با تائید اینکه داستان فاز جدید این سریال، در ادامه داستان فاز قبلی است نیز بیان داشت: فاز سوم «نفوذ» مقطع بعد از تسخیر سفارت تا جنگ تحمیلی را روایت می‌کند که قرار است سال آینده تولید شود، اما در فاز دو تا مقطع تسخیر سفارت پیش می‌رویم.

علی اکبری ضمن بیان لوکیشن‌های این سریال نیز افزود: بخش عمده‌ای از لوکیشن‌ها در سایت کبکان واقع در لوکیشن شمال کشور است. بخش دیگری در سایت نظامی واقع در قم و بخشی نیز در شهرک غزالی قرار دارد. تمام خیابان طالقانی را در شهر قم دکورسازی کردیم و از دکورهای فاز قبلی نیز در فاز جدید استفاده می‌شود.

امین اسکندریان (مهدی نقش اول سریال)، کیمیا اکرمی (محبوبه نقش اول زن)، احمد نجفی (پرویز)، حمید گودرزی (نفیسی)، رحیم نوروزی (سُرخو)، علیرام نورایی (بکتاش)، صالح میرزا آقایی (سرهنگ شریف زاده)، شهره لرستانی (مادر محبوبه)، زهرا سعیدی (مادربزرگ مهدی)، حجت‌الاسلام سیدمحسن هاشمی (استاد حوزه علمیه و نماینده امام خمینی)، جلیل فرجاد (دانشفر)، ماشاله شاه مرادی (حاج عرفان)، کاوه سماک باشی (سروان عباسی)، امیرمحمد زند (حجت الاسلام سید عباس موسوی قوچانی)، یلدا افشاری‌نیا (مهناز)، شیوا بلوچی (شهره)، نجوا صاحب الزمانی (ثریا)، فاطمه بیگی (ناهید)، محمد جواد جعفرپور (قاسم)، جلال فاطمی (سرهنگ دیویس) بازیگران ایرانی این سریال و فیلیپ ساترکین (مایکل مترینکو)، سامی بابو (چارلز جونز) از بازیگران خارجی این سریال هستند. 

ه خ/ا.ز

نظر شما
ارسال نظر